woensdag 23 april 2014

Lekke antilekband

Het kan dus wel
Het was toch mis
Er klonk een zacht gesis

(Een vingerhoedje vol emotie. Maar t'is geen "HighKoe" of 俳句 )

Eerste paasdag
Nieuwsgierig veulentje.
Na het paasontbijt met paasstol met spijs en warme, volkoren  bolletjes, zijn we met de eFiets, even naar plas Middelwaard gefiets.
De hooglanders en de paarden stonden op het toegankelijke deel,
zodat we makkelijk foto's kon maken.
Mijn vrouw schoot dit mooie plaatje van het nieuwsgierige veulen.

Pfffff
Slechts honderd meter op de terugweg, hoorde ik een tikkend geluid, bij het voorwiel. Toen ik stopte zag ik een takje met doorntjes op de band zitten.

Hooglander met de hoeven in het water.
De doorntjes op het loopvlak waren plat en hadden geen schade aangericht.
Maar . . . één van de doorntjes prikte naast het loopvlak,
langs de zijkant, in de zijkant, van de band.
Dit doorntje zat behoorlijk vast en liet zich moezaam verwijderen.
Het was toch mis, er klonk een zacht gesis.
Toen we thuis aankwamen, was de band wel zacht,
maar nog niet leeg.

Daarna ben ik verder gegaan in de CQMM DX contest, tot 1 uur 's nachts. hi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten